Post by abinconsole on Feb 8, 2022 4:03:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Heikki moi tää on.paras
Casei
Tosi hyvä peli ja kaikki minecrafterit pelaa tätä😂😂
Tämä peli on bugi, en voi liittyä tähän peliin ;(
tässä on ongelma , viive ( vaikeuttaa tappamista , kun poistut tilastot eivät tallenna , Ja kyllä mainokset
Tämä peli on ylivoimaisesti mahtava ja nautinnollinen ja myös helpompi, mutta peli on nyt kauhea, kun lataan sen vuonna 2020, peli on nyt vaikea miksi? 1. kun nouset tasolle, joka antaa sinulle kultaa, on nyt tulossa poista ainoa tapa saada kultaa on sinun täytyi suorittaa vaikea tehtävä tai maksaa (se on vaikeaa?) Siitä en pitänyt 2. Pelin päivitys ei ole ei korjaa bugeja, se lisää virheitä, mikä tarkoittaa, että tämä luoja tappaa oman pelinsä... 3. Se aika oli hauskaa pukukarttojen kanssa, mutta nyt se poistetaan
markkinoiden poistaminen oli kauhea idea ja kotelot ovat aivan liian kalliita, hauska peli, mutta ei hyvin harkittu
Pelasin tätä peliä pitkään ja sitten sen säätimet alkavat muuttua (herkkyys jne.) johtuen siitä, että lopetin pelaamisen, koska ne eivät olleet yhteensopivia sormieni kanssa ja sinun on valittava tili aina kun aloitat pelin ugghhhh se ärsyttävää
Pidän tästä pelistä, mutta koska on SUURI mahdollisuus päästä espanjalaiselle palvelimelle, ja tajusin, että teit tästä maailmanlaajuisen alueellisen tai maatyyppisen ainoan asian sijaan (tarkoitan sitä, että saatat haluta vain amerikkalaisia palvelimia). on asepelin häiriö, että kun olet pelannut ensimmäisen kierroksesi, kun saat seuraavan aseen, se ei anna sitä sinulle, sillä ei ole väliä onko se peräkkäin vai ei ja kun kuolet sinulla on glock, mutta ilman ammuksia voit kuunnella. vai oletteko espanjalaisia kehittäjiä?
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games Arkadspel bow
Siis justkun oot saamas tapon niim heittää ulos ja sitte valittaa että pitäis olla joku god farfare game juttu siis buuuuuuu ja sitä god farfare juttuu ei oo eea olemassa buuuuuuuu surkee pelii
Tämä on rehellisesti sanottuna todella hauska peli pelata, ja uusi päivitys palaa ja kaikki, mutta päivityksen jälkeen aina kun poistun pelistä, on aina kyltti, joka sanoo "Odota..." ja se kestää IKÄSIÄ vai pitäisikö minun sanoa SE. EI PÄÄ, ja KAIKKI pelistä ansaitsemani rahat ja exp on POISTU. Siksi asensin sen uudelleen tänään, sitten on toinen BUG, jossa kirjautuessani tililleni lukee "Yhteystili" ja myös taso on 0. Joten toivon, että voitte korjata tämän virheen nautinnollista pelaamista varten.
Ihan kakka. Kaveri hyvää
Hyvä peli vaikka jollain ei päästä sisään niin tarttee uudet puhelimet
Block Strike Hành động zzw
Kiitos, että teit niin hyvän pelin, että rakastan sitä.
Annoin tälle 5 tähden, koska pidin pelistä todella, mutta valitettavasti olin lopettanut tämän pelin lopullisesti, se oli mahtava peli, kun viimeksi pelasin tätä (18.5.2019)
Tämä uusi päivitys on siistiä ja kaikkea muuta, mutta ongelmana on, että peli potkaisee minut jatkuvasti
Aivan paras peli kqnnattaa ladata
Block Strike Hành động zzw
Paljon modeja
peli on niin siistiä. hieno grafiikka, pelattavuus, mekaniikka jne., mutta en pitänyt tapausjärjestelmästä. kaikki kotelot, lukuun ottamatta kahta normaalilaatuista koteloa, maksavat 75 kultaa kukin. Tiedän, että tässä pelissä on niin vaikea saada kultaa. mutta kiitos marketplacen, josta minun on nyt helppo saada skinejä... voin myös ansaita kultaa myymällä mitä tahansa skiniäni (paitsi normaalilaatuisia). Toivoin, että tämä on toimittajan valinta tällä hetkellä. kiitos tämän pelin tekemisestä, rexet!!
Hahahahha vittu mikä paska
4 tähden ku mulla vähä bugi
Hyvä peli, mutta tämä uusin päivitys on niin huono, jotka kertovat tämän idean huhhhhh! Se on pikselilohkopeli, ei realistinen taistelupeli!!!! Ahhhhhhh!!!!!!!!!!!!a,a,!!
se on ERITTÄIN HYVÄ PELI. miksi aseet ovat niin kalliita ja kesti 1 kuukausi saada ase yksitellen, että isoisäni käski lopettaa puhelimen pelaamisen joka päivä:/.ja myös, että ihmiset katkeavat jatkuvasti, kun he ovat zombeja ja me voitamme jonkin aikaa zombien selviytymisessä amd the skin omg idk mitä sanoa, on myös kalliita.
Iha hyvä mut joskus ei toi ammunta juttu oikein toimi
MmM Hyvä peli🎃
Hyvä iha hauskaa
Tämä peli on rikki. Lataa se ja sitten yhdistän tiliin ja muutaman sekunnin kuluttua painikkeet eivät toimi. Olen pelannut tätä peliä aiemmin ja tätä ongelmaa ei ollut koskaan ilmennyt Olen antanut luvan kaikkeen, mutta se ei toimi, koska ansaitset 1 tähden
Aika huono
Vihaan kuinka peli on muuttunut, mutta annan vain 5 tähteä 4-5 vuoden (noin 1500 tunnin) arvoisista muistoista... Hei. Kiitos.
meh
Peli ei käynnisty. Toiminut hyvin. 20 dollarin tuhlausta, jonka olen käyttänyt skineihin, joita en enää koskaan tule käyttämään. Korjaa tämä. Internet-yhteyteni on loistava. Peli toimi ennen hyvin. Yhtäkkiä ei edes käynnisty tai lataa ensimmäistä sivua/päänäyttöä. Sanoo, että lohkolakko on lakannut toimimasta.
Ei päästä minua sisään
Emme halua mainoksia.
Vau. Se on super siistiä, siinä on kalmaripeli, se on uskomaton rexet rakastan sitä.
Mahtava
Pidän pelistä, mutta tässä on meh-ongelma, kun tulen otteluun, siellä on pieni Jimmy kutemassa leiriytymässä, ja koska ei ole voittamatonta, kun sinä synnytät, pieni Jimmy voi tappaa sinut ennen kuin voit edes painaa nappia, jos korjaat tämän, kerro minulle.
Katso kopiotu csgo
rakastin tätä peliä, pitkäaikainen pelaaja, mihin hud on kadonnut, se ponnahtaa sisään puoleksi sekunniksi, sitten se katoaa, ei tapaa lopettaa peliä kotipainikkeen painamisen sijaan
Iha jees death run on huonosti voi käyttää 1 kerranansaa
hyvä peliperhe
Rakastan tätä peliä, mutta minulla on ongelma, kun katkaisin yhteyden palvelimeen ja sitten näkyy, odota ja odotan 10 minuuttia näkyy edelleen, odota, korjaa tämä ongelma joka tapauksessa rakastan tätä peliä niin paljon ja lisää battleroyal-tila tasolle 3 reppu, liivi, kypärä ja ensiapulaukku, energiajuoma ja joitain nähtävyyksiä, laajuus, kuten 4x 3x 2x 6x red dot holo, kuten pubg ja älä unohda lisätä battleroyal-tilaa, se on pyyntö